lördag 23 februari 2013

Baby & Barn mässa 2013!

Igår tog jag med mig min jättegravida kompis på Baby & Barn mässan som är nu i helgen på Svenska mässan. Det var lite nya roliga utställare i år som jag tidigare inte sett på mässan, bland annat Zillstar, JAMA produkter och Me & I. Jag har väl inte riktigt fastnat för Me & I's kläder men riktigt bra kvalité och gosiga verkar de vara i alla fall. Jag är inte så mycket för tryck på kläderna, den tiden kommer när barnen bara vill ha tryck med diverse saker på och jag vet att det kommer stå mig upp över öronen :) Däremot vad jag fastnade för var ett par mysbyxor som såg väldigt sköna ut till mig själv, perfekta byxorna att hänga med på BB och efter förlossningen. Vi får se om jag tar och beställer ett par eller hittar något liknande på nätet. Fyndade i alla fall några mössor, åh jag älskar verkligen mössor och Oliver har nu en hel kollektion att välja på i vår, sommar och höst! I Nova Star montern hittade jag också lite kläder, älskar verkligen deras slittåliga jeans. Perfekt att ha på dagis eller vid lek, mjuka och sköna. De går loss på 400kr annars så att fynda dessa på mässan för 250kr var perfekt! Annars var det inte så mycket annat att ha, hittade i och för sig två par byxor till våra twins i Zillstars monter. Åh såg en body som jag bara älskade och fortfarande tänker på, tyvärr fanns det bara en i storlek 50 så jag fick hänga tillbaka. Dags att ta en tur ut till ön och besöka Zillstar, där finns det mycket fina kläder till bebisar :) Vi var ju två väldigt gravida tjejer som gick där på mässan med diverse krämpor så vi missade säkert en och annan bra utställare men vi kände oss väldigt nöjda att vi klarade av att gå runt ett tag i alla fall och lyckades få med oss lite fynd hem. Lite rabattkuponger fick vi också med oss så nu ska jag shoppa det sista till bebisarna på nätet. Baby & Barn mässan är över för min del och nu får man vänta ett helt år tills nästa gång!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar