söndag 24 februari 2013

Bilbarnstolar och Babysitter på plats!

Då var våra bilbarnstolar med bas levererade, äntligen på plats efter lite strul med adress och dyligt. Tyvärr mitt eget fel men jaja då slapp det i alla fall ta upp massa plats i förrådet, Abbe är väldigt noga med att det ska vara ordning och reda därute så det gäller att passa sig :) Sedan lyckades jag äntligen fynda en till Babybjörn babysitter med tillhörande leksak för 600kr på blocket, gissa om jag blev glad. De har nämligen legat ute för 700kr utan leksak och tillhörande leksak kostar ny nästan 300kr och begagnad 150kr. Den var i nyskick och nu har vi två fina babysitter! Härligt nu är det inte mycket kvar att köpa. Och sist men inte minst, jag kommer tydligen i min Odd Molly jacka...lycka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar