onsdag 6 februari 2013

Ullared

Det blev efter mycket om och men en sväng till Ullared i måndags, en resa som jag inte kommer att göra om under den här graviditeten i alla fall. Fick sedan lida för det på måndag eftermiddag & kväll, natten mot tisdag och hela gårdagen. Idag börjar det kännas lite bättre, men känner mig fortfarande helt färdig. Fick stränga order från min älskade sambo att det nu är slut på alla mina "måsten" :) Nu är jag nästan klar med alla inköp till tvillingarna i alla fall, och det som är kvar är sådant som finns i Torslanda eller på nätet. Jag har ju trots allt MVG i nätshopping! Hittade det mesta på Ullared trots att det blev lite saker kvar på "inköpslistan". Visst är det billigare på Ullared men fick lite känslan att det har blivit lite sämre, om jag jämför med andra gånger jag varit där. Nu är den här resan undanstökad och kommande veckor kommer det inte att bli några längre resor, jag och min mage klara inte av det helt enkelt. Vila är det som gäller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar