tisdag 12 februari 2013

Vecka 29+1

Nu känns det verkligen att man väntar tvillingar, eller det har det väl gjort hela tiden men jag undrar verkligen hur de ska få plats därinne. Det spänner, trycker och buffas för fullt, tänk att en graviditet till en annan kan vara så olika. Det är väl kanske inte så konstigt att min graviditet skiljer sig från när jag väntade Oliver, det är ju faktiskt två i magen den här gången. Känns i alla fall skönt att veckorna går fort och att jag redan är i graviditetsvecka 30, 29+1 idag! Egentligen skulle de kunna komma när som helst nu, det är ju mer vanligt att tvillingar kommer tidigt än håller sig kvar i magen. Ett par veckor till hoppas jag i alla fall att de kämpar på i magen, jag är långt i från klar här hemma med att boa och jag vill såklart att de tjockat på sig rejält innan det bestämmer sig för att titta ut. Efterlängtade är det små krabaterna i alla fall, av oss och storebror!

 Magen 29+1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar