onsdag 20 februari 2013

Lill-lördag och MVC besök

Veckorna går verkligen i rasande fart, halva veckan har snart gått. Skrämmande att dagar och timmar kan gå så fort så man knappt vet vad det är för dag. Idag har jag varit hos MVC och lyssnat på hjärtljud, underbart!!! Deras små hjärtan tickar på fint i magen, tänk att det inte alls är långt kvar tills vi får mysa i sängen alla fem :) Oliver är väldigt fascinerad av bebisar och vill gärna gosa och klappa, dock får man hålla koll på händerna för helt säker kan man inte vara :) Vi får se om han kommer tycka det är lika roligt med småsyskon.

Blev även fortsatt sjukskriven till i början av april. Känns skönt att slippa oroa sig för att man ska orka komma iväg till jobbet, då det för tillfället inte alls hade fungerat att arbeta. Vissa dagar kan jag känna mig jättepigg på morgonen och så helt plötsligt slår det hastigt om och så blir benen svaga och så får jag sammandragningar från hell. Jag är inte direkt klagotypen utan när folk undrar hur jag mår säger jag bra, man orkar liksom inte hålla på att klaga och tycka synd om sig själv. Jag mår så bra som jag kan må om man tänker på omständigheterna, och det kunde ha varit värre!

SF-mått : 36 cm (Eva som tog måttet)

Viktuppgång: + 13 kilo totalt

Hjärtljud Mini: 136

Hjärtljud Micro: 144





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar