söndag 16 juni 2013

Veckan som gått allt annat än nyttig!

Så var det ju det här med att jag skulle vara nyttig den här veckan och försöka undvika socker under veckodagarna och spara mig till helgen för sötsaker, det har jag till en viss del gjort för jag har inte ätit så mycket choklad eller godis men har däremot bakat som aldrig förr och ätit såklart! Men däremot har jag slutat med mjuktbröd och äter nu bara hårt bröd samt att jag rört på mig lite mer den här veckan, och det har faktiskt visat sig på vågen :)) Det börjar bli lite väl lätt känner jag, och jag går bara och väntar på att det ska slå om. Ett kilo lättare och only 4 kilo to go till målvikten, och sedan får vi se om det blir ytterligare ett mål! Jag tror fortfarande att det gör mycket att man ammar två barn samt att man håller sig sysselsatt på ett helt annat sätt med tre barn än vad man gör med bara ett. Fortsätter njuta av den "lätta" nedgången och hoppas det fortsätter såhär tills målvikten är nådd! Nästa vecka fram till torsdag ska jag försöka hinna med minst två powerwalks och cookies & andra bakverk är ett big no no fram till midsommarafton!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar