måndag 10 juni 2013

Ångest!

Jag har ju sagt att det blir inga nya sommarkläder förrän jag kommit i form och gått ned till målvikt, dvs den vikt jag hade innan jag blev gravid 2010. Men blev så less på allt jag har eller att inte ha något att ha på sig så jag var tvungen att hitta något nytt. Att spendera tusentals kronor på barnen har jag inga problem med men att göra det på mig själv är svårare....och ångest fick jag också! Jaja nu har jag i alla fall lite nya kläder som jag kan ha på mig i sommar, så man kan känna sig lite fin i alla fall! Det blev ett par ljusrosa byxor, en vit blus, ett par härligt prickiga shorts och ett par till byxor, det fanns mycket fint som jag kunde tänkt mig men nu får man väl snällt vänta till man är i rätt form. Det går i alla fall nedåt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar