tisdag 11 juni 2013

5 kilo till och så är vi i mål!

Dags att börja ta tag i maten och börja äta lite sunt, eller i alla fall utesluta allt sött på veckodagarna. Senaste 2 månaderna har jag fullkomligt proppat i mig bakverk och annat gott, det finns liksom inget stopp så det är på tiden att bara unna sig sött och gott på helgerna. Jag har inte ökat något i vikt utan har tappat alla gravidkilon för länge sen plus 2 kilo till men nu vill jag ju fortsätta gå ned mer i vikt och komma närmare mitt mål, dvs vågen ska visa minus 5 kilo till! För att nå dit får det bli normal kost och mindre sött, samt lite powerwalks några gånger i veckan. Det plus amning borde ju göra att man går ned ytterligare, det är i alla fall värt ett försök. Magen finns fortfarande kvar, men den börjar minska och arbeta sig inåt. Ingen beach 2013 i år men definitivt beach 2014!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar