tisdag 11 juni 2013

Besök av Swedish Match!

Idag kom Anna min chef på besök, trevligt med lite Swedish Match besök. Hon ville komma förbi med en present från mina fina kollegor, superfina filtar från Petit Bateau till tjejerna. Det var skoj att höra allt som hänt och händer på jobbet, bra att hålla sig lite uppdaterad när man är mammaledig :) Anna hade tur för jag hade bakat dagen till ära, eftersom jag har väldigt svårt att köpa fikabröd så blev det lite nybakat. Har fått "villbakahelatidensug" och har senaste veckan bakat massa gott men det tar fort slut hos oss så det var bara att starta kitchenaiden igår. Anna fick smaka på mina chokladbollar, minihallongrottor och härliga sommarkladdkakemuffins, tur att det blev en promenad till torget efter allt gott. Tack kära kollegor för den fina presenten, så gulligt av er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar