onsdag 5 juni 2013

Två månader går fort!

Tänk att tjejerna snart är 2 månader, var har dessa veckor tagit vägen? Vissa dagar känns det som att man inte ens hänger med, inte för att just tjejerna tar tid utan allt runt omkring. Jag har varit på väg att skriva förlossningsberättelse i ca 6 veckor nu men har inte kommit mig för, fotavtryck har också varit på tal men inte blivit av, ja ni jag kan rabbla upp massor med saker som jag skulle ha gjort för länge sen men inte blivit av och ändå tycker jag att jag hinner med mycket på dagarna :) Hihi kanske beror på vad man prioriterar, och nu har det faktiskt varit så att det har varit fullspäckade veckor och helger senaste två veckorna. Nu går vi in i en liten lugnare period med lite mindre planerat, det är roligt att fixa och ordna men nu ska det faktiskt bli skönt med en lugn helg med bara familjen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar