söndag 9 oktober 2011

Sammanfattning av veckan som försvann!

Måndag började med att vi tog en hemmadag och gjorde alla tråkiga måsten. Jag gillar att få vara hemma på måndagar och bara fixa , men jag vet inte om jag tycker städa och tvätta är så skoj. Tänk sedan när man börjar jobba, då vill man ju spendera all tid med sina nära och kära men jag tror att vi har kommit fram till ett bra gemensamt beslut angående det :) Efter en Oliver och mammadag var det min tur att ge mig ut på stan med tjejerna. Det blev en fika på stan och biobesök, såg Jägarna 2. Filmen var riktigt bra och jag kan varmt rekommendera den.
Tisdag var vi ute på shoppingrunda, och äntligen har jag köpt min sladdlösa dammsugare. Fick presentkort på Media Markt så var ju bara tvungen att åka dit och shoppa min nya kompis. Därefter åkte vi runt till flera affärer och fixade presenter till Oliver och min bror. Det är ju inte så många dagar kvar till den stora 1-årsdagen nu!!
Onsdag var vi i Hjuvik hela dagen, vad är det egentligen vi gör där ute så ofta :) Mer info kommer om det i ett senare inlägg. Kan bara säga en sak att i januari händer det skojiga saker!! När vi kom hem så var Oliver snorig och lite hängig så vi missade sista gången på babysimmet :( Trist men nu ska vi försöka åka till badhuset lite oftare, Oliver älskar ju vatten men Aquabarn erbjöd oss väldigt dåliga simtider inför nästa kurs så vi tog beslutet att sluta.

Torsdag kom underbara Linda och hennes son Noah på besök, så roligt att träffas efter så många månader :) Det blev ett besök på nästan 6timmar, men tiden gick så snabbt och jag tyckte inte alls vi hann med att prata om allt. Så jag hoppas att vi snart planerar in en ny playdate, det är ju så mysigt när vi ses! Och barnen leker så bra ihop. Kvällen spenderade vi hos min bror och firade hans födelsedag, där fick vi god mat och gott att fika!
Roligt när kompisar kommer på besök
Födelsedagsfirande hemma hos morbror
Födelsedagsbarnet med dotter
Fredag, helt plötsligt var det fredag och mysipys. Jag och Oliver hade lite saker att fixa med så vi spenderade hela dagen hemma och gjorde klart det:) På kvällen blev det god mat och dryck för oss vuxna. Fick tråkiga nyheter senare på kvällen så fredagsmyset avslutades väldigt ledsamt, finaste lilla Iselin har lämnat oss ♥ Vila i frid kära Iselin, du är saknad av oss alla  ♥
Lördag kände jag mig fortfarande lite trött och ledsen men beslutade ändå att ta mig till barnmarknaden. Fyndade lite saker till Oliver för en billig peng, like a lot! På em kom Olivers kusin på besök, att barnen kan sprida så mycket glädje och ge en så mycket positiv energi.
Jaha det var vår vecka det som bara försvann i ett nafs, hoppas inte att veckan som kommer går lika fort. Trevlig söndag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar