måndag 24 oktober 2011

Ja, jag kan stå!

Nu så börjar det hända saker här hemma, lilleman stod helt plötsligt upp helt själv utan stöd i lördags och jag tror att vi båda blev så chockade och Oliver hann nog aldrig reflektera vad han gjorde :) Vi har såklart försökt att återskapa denna händelse men utan något resultat, men jag kan nog tänka mig att det kan gå väldigt fort nu. Helt plötsligt så går han kanske, men för mig får han gärna vänta lite till. Tiden går så fort och snart är det bara två månader tills jag börjar arbeta igen. Oliver har fått två tillfälliga förskoleplatser efter årskiftet så nu ska vi bara bestämma vilken vi ska välja, beslutångest på hög nivå här hemma :) Men vad vi än beslutar så blir det nog jättebra, vi har en väldigt social och härlig kille här hemma som älskar uppmärksamhet och kommer nog att älska förskolan och alla nya vänner.

1 kommentar:

  1. Duktig grabb det kommer, snart promenerar du till köket själv.
    Men då får far och mor passa på då är det inget som är säkert i Olsson/Erikssons lya.

    Kram
    Morfar

    SvaraRadera