fredag 7 oktober 2011

Here we go again!

Äntligen tillbaka på bloggen igen efter en veckas uppehåll, som jag redan vet inte har varit populärt :) Men vad ska man göra när dagarna bara springer iväg och man inte ens hinner reflektera att det snart är helg igen. Vad hände egentligen med veckan, jag fattar i alla fall ingenting men tydligen så är det fredag igen. Innan vi kör uppdateringar av allt vi har gjort i veckan får det allt bli en uppdatering av vår långweekend i Branäs.

Branäs del 1

Helgen började att barnen fick fina presenter av morfar, som nu fått guldstjärna i shopping av mig. Oliver fick en jättefin långärmad piké och en stilig pullover av märket Hackett, oj så fin han kommer att bli :) Ida fick också fina kläder som jag gärna ärver om vi också får en tjej någon gång i framtiden. Häftig stickad klänning och en tunika från Tommy Hilfiger. Jag tror allt att morfar börjar bli märkesmedveten :) Nej skämt åtsido, morfar går alltid i Gant pullovers och jag tror nog allt att han bara har väntat att få skämma bort sina barnbarn i stiliga märkeskläder. Me love a lot!
Oliver älskar verkligen att vara i Branäs och det gör jag med, det är så lugnt och harmoniskt där. När vi åker dit är det verkligen semester, där kan man bara vara utan alla måsten! Längtar tills vintersäsongen kommer igång så vi kan åka dit oftare.
Jul 2011 stundar och då skall alla mammakilon vara borta hade jag som mål och det målet skall nås..där med basta!!! Nästa vecka ska jag komma igång med träningen igen och det finns inte längre några undanflykter, det finns inget som heter " jag hinner inte träna"..från och med nästa vecka kommer träning att ligga som prio ett. Det hjälper ju inte att jag haft dille på att baka kakor och massa cupcakes, det blir man ju inte direkt smal av. Dessa underbara cupcakes, jag skulle kunna göra hur många som helst :) Haha och nu har jag fått tips om en helt underbar blogg om cupcake, men nu blir det bara baka inte smaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar