lördag 8 oktober 2011

Dreams are coming true!

Om ungefär ett halv år kommer en stor dröm att gå i uppfyllelse, en dröm som jag aldrig trodde skulle bli sann men nu ser det ut som att den kommer att bli det :) Jag har alltid drömt om att få åka till New York så när jag fyllde 30 förra veckan fick jag det i födelsedagspresent av min underbara sambo och son, som också ska med på resan. Så nu går jag runt och bara dagdrömmer om New York, såklart så åkte Sex and The City på när vi kom hem från Branäs...hehe var bara tvungen att få se det härliga staden :) Så nu behöver jag alla tips jag kan få på bra shoppingställen och sevärdigheter, vi kommer att vara där en vecka så vi hinner att maxa staden. Det vore ju häftigt att få gå på en NHL match också, tänk er vilken känsla att gå in i Madison Square Garden och se en hockeymatch...då går nog även Abbes dröm i uppfyllelse!

1 kommentar:

  1. åhh så lyxigt! jag lever fortfarande på hoppet att få komma dit! Du kommer verkligen shoppa ihjäl dig därborta gumman! Lyx!

    SvaraRadera