torsdag 21 mars 2013

Vecka 34+3

Veckokontroll på Östra igår gjorde att jag känner mig helt slut idag, de höll på med ultraljudsmaskinen i nästan 45min och efter kände jag mig så öm om magen. Det har börjat strama väldigt på magen och det gör att jag sover mycket sämre vissa nätter, skitjobbigt att känna sig så trött hela tiden. Nu vill jag att resterande veckor ska gå fort fort fort, lite less på att vara gravid. Allt såg i alla fall bra ut när vi väl fick till flöden osv, ingen mätning den här veckan så det blir spännande att se nästa vecka hur mycket de ökat i vikt.

Oliver syns inte längre bakom magen :)

Idag har jag varit hos MVC för kontroll, kollat värden och hjärtljud. Underbart att höra de små hjärtljuden och se så att allt är bra i magen, nu är det även veckokontroller på MVC. Det går ändå ganska fort nu, tänk att våra små mirakel snart är här och kan egentligen komma när som helst :)


Hjärtljud Mini :133

Hjärtljud Mikro: 133

SF mått: 42 cm

Min Vikt : Ökat totalt 13.8kg, 300gram sedan sist :)

1 kommentar:

  1. Som sagt du är en tuffing Mallan.

    Men förstår det är inte lätt.

    Din Käre Far

    SvaraRadera