torsdag 14 mars 2013

Studiedag på förskolan = En dag hemma

Idag har det varit studiedag på förskolan och det innebär att Oliver varit hemma med mamma idag, och även pappa eftersom jag hade läkarbesök på Östra. Det är mysigt att ha Oliver hemma mitt i veckan, nackdelen just nu är att jag inte orkar lika mycket som tidigare. Så långa promenader, bushus eller lekplatsen är direkt uteslutet när jag är själv med honom. Jag kan nämligen inte springa efter honom och ska undvika att bära på honom. Därför gäller det att hitta på lite olika roliga saker på hemmaplan istället, och det har vi gjort. Vi har även packat Olivers lilla resväska, för imorgon är det en liten kille som åker på semester i några dagar...utan mamma och pappa. Nu stundar mys i soffan innan det är dags att förbereda middagen! Kramelikram på er.





2 kommentarer:

  1. åhh lillegos, vart ska han? antar att morfar är i stan med andra ord:)

    Saknar er mer än vanligt i en tid som nu....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han åker med morfar till Alnö några dagar :) Kommer sakna ihjäl mig men får passa på att njuta! Sista helgen på länge utan barn :) Önskar också ni bodde närmare, hade varit väldigt skönt med allt som hänt. Pussa lilla Wera-Nicole från mig.

      Radera