söndag 10 mars 2013

Rolig helg!

Vilken fantastiskt bra helg vi har haft, fullspäckat schema med olika aktiviteter :) Vi började lördagen med lekplatsbus med vår fantastiska mammagrupp och sedan gick vi alla på barnteater på Torslandas bibliotek. Teatern var väl sådär men jag var nog mest imponerad att Oliver skötte sig så bra, han älskar att vara runt andra barn och jag märker att han uppför sig väldigt bra i andra barns sällskap. Tack fina mammor och pappor för en trevlig förmiddag med kidsen!







Efter det bar det av hemåt för lunch och vila. Sedan fick vi fint besök av morfar, Oliver älskar när morfar kommer på besök och fick njuta i morfars sällskap fram till sen eftermiddag! Tack snälla pappa för fina presenter och för mycket trevligt sällskap :)




Storhandla, besök på Toys'R'US och Nids4Kids började vi söndagen med. Det var på tiden att Oliver fick ett nytt fleecefodrat regnställ, och eftersom jag är så himla nöjd med Didriksons är det svårt att hitta något bättre. Det är tur att Nids4Kids är lite billigare än andra butiker :) Annars går dessa loss på 799kr och det tycker jag är lite väl dyrt även om de är grymt bra men där kan man fynda ett för 200kr billigare :) Det gillas! Vi avslutade helgen med ett fantastiskt 2-årskalas hos fina grannar. Fler bilder kommer imorgon när jag har laddat över bilderna från kameran. Väldigt mysigt kalas och barnen hade det så himla skoj! Nu sover Oliver gott i sin säng och laddar för en vecka på förskolan. Ha en härlig söndagskväll!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar