fredag 8 mars 2013

Vecka 32+4

Ytterligare en vecka mindre till bf, så skönt. Blir bara tyngre och tyngre, och bebisarna trycker på bra i magen nu. Känns som att gå 7 veckor till med den här magen kommer aldrig att gå, bara senaste dagarna har magen vuxit jättemycket och en del kläder börjar bli för små. Känns onödigt att köpa massa nya mammakläder nu så jag får snällt gå i de jag får på mig tills våra tvillingar är ute. Jag kan i alla fall fortfarande köra bil, och tur är väl det. Annars skulle jag nog känna mig ganska låst och uttråkad. Undrar hur länge till jag kommer kunna köra bil, eftersom jag är ganska kort måste jag ju sitta ganska långt fram...magen tar nästan i ratten nu och det är lite kämpigt att komma i och ur bilen. Om 3-4 veckor kommer det nog bli svårt att få plats bakom ratten. Usch vill inte ens tänka på det, får i alla fall passa på att njuta medan jag kan köra. Så är det när man är kort och väntar tvillingar, ändå säger alla att jag är väldigt liten. Tur att veckorna går fort i alla fall, för längtan efter dessa små är enorm just nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar