onsdag 6 mars 2013

Vagnen är äntligen här och monterad!

Nu har vi fått alla delar till vagnen så nu är den monterad och redo för två bebisar. Jag älskar den redan, speciellt att den är så smidig och känns inte alls så stor. Det är smidigt att byta liggdel mot t ex bilbarnstolar, inget krångel alls. Och ska jag bara ut med en bebis så kan jag göra om den till singelvagn, så perfekt! Den här vagnen kommer rulla mycket på Torslandas alla gator i vår och sommar, perfekt för alla powerwalks jag ska ge mig ut på :) Tusen miljoner tack världens finaste, snällaste och omtänksammaste pappa för denna fina och stora present, tvillingarna kommer älska den och vi med ♥ Massa kramar till dig som är i Namibia nu från alla oss. Vi hoppas att vi ses till helgen ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar