lördag 2 mars 2013

Barnmarknad

Eller kaosmarknad skulle jag nog vilja kalla det. Gick dit i förhoppning att jag skulle lyckas fynda lite Polarn O Pyret saker till Oliver till förskolan, brukar nästan alltid hitta något fynd men icke denna gång. Kläderna låg i högar som var meterlånga och det mesta var urtvättade kläder, så tråkigt. Herregud de kläder jag sålt på Tradera och andra säljsidor är ju i nyskick om man jämför med det jag såg idag. Tills nästa år får de som håller i den här marknaden lära sig att organisera bättre samt att det tänka på priserna, det går inte att sälja en urtvättad tröja från Lindex för 50kr, vem är villig att betala det? Fick i alla fall med mig tre böcker hem till Oliver som jag vet att vi kommer få användning för, men annars var det inte mycket att ha!



1 kommentar: