måndag 18 mars 2013

Date med min älskling!

I lördags var jag och min älskade sambo på date, det var länge sedan sist vi hade en kväll på stan. Vi passade på nu när Oliver är hos morfar. Nu kommer det dröja innan man får chansen igen, i alla fall tillsammans. Det blev bio- och restaurangbesök, vi såg Små citroner gula. Jag kan varmt rekommendera filmen för er som inte sett den, den var bra och rolig. Det bästa med biobesök är ju popcorn, godis och läsk, bion blir liksom inte komplett utan detta :) Efter det begav vi oss till Drinks 20, en mysig bar som serverade goda drinkar. Alkoholfri till mig såklart, jag fick en jättegod drink med smaka av lemonad och ingefära samt massa is...mycket god! Därefter blev det middag på Dinner 22, vilken mat!!! Jag kan varmt rekommendera denna restaurang, herregud vilken god mat. En mycket mysig date med min underbara sambo, hoppas att vi snart får göra om detta igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar