lördag 16 juni 2012

Statusuppdatering från Norrland!

Tjugo i nio imorse ringde jag och skulle kolla läget på Alnö, det var en nyvaken pappa/morfar som svarade i telefonen! Oliver låg fortfarande och sov och jag väckte min älskade far :) Åh så härligt att höra att min lilla kille trivs i Norrland, vi ska ju trots allt spendera minst en vecka på Alnö i sommar...längtar redan!! Det är årets höjdpunkt när vi alla  samlas och har underbara dagar tillsammans, det är en årlig tradition vi har i vår familj :)

Bus med kusin Ida!

Frukostkillen, tydligen är det gott med skinka i Norrland!

Det bästa som finns är att vara ute tycker Oliver, och på Alnön finns det gott om yta att röra sig på!

Här hemma öser regnet ned, tur att det finns underhållning på tvn

Har även pratat med min älskade sambo som är på Rosersbergs Slott på Bröllop idag, våra fina vänner Dannielle och Nicklas gifter sig idag. Önskar också att jag kunde vara med och fira dem, träffa gamla underbara vänner från studietiden på Gotland. Trist att man skulle tajma in att vara sjuk just den här helgen! Ha en underbar kväll min finaste!

Här gifter sig våra vänner idag, så underbart fint!

Fina brudparet, all lycka till dem idag och i framtiden ♥
 
Saknar mina killar så, det är så tomt här hemma utan mina fina. Ser framemot när dem kommer hem imorgon, då blir det massa mysssss. Trevlig lördagkväll på er kära vänner!

1 kommentar:

  1. Godkväll,
    Här sover alla småttingar efter en hård dag .

    Morbror Mattias och Farfar/Morfar har rena semestern med småttingarna.
    Vädret kanon.
    Vad kan man mer begära.

    Kram
    Från alla på Alnön

    SvaraRadera