onsdag 6 juni 2012

Plötsligt så händer det!

Plötsligt så äter Oliver pannkakor, jag har ställt mig och stekt pannkakor flera gånger för att testa om det faller min lilla prins i smaken. Men icke, det har bara blivit bläää :) Men igår så var det helt plötsligt hur smarrigt som helst. Självklart med grädde och hallonsylt, skönt ytterligare en maträtt som går hem!


Igår har var vi på Kättilsröds 4-H Gård, sådär tyckte väl jag och Oliver. Oliver gillade djuren men inte så pass mycket så att han sken upp som en sol, det var intressant men inte mer. Jag tyckte själv inte det var så mycket att se, och ett stort minus att man bara har servering under helger, speciellt när det är sommar. Nä, då hade jag nog hellre lagt pengarna på en riktig djurpark där de dessutom är trevligare personal. Så tyvärr Kättilsröd, blir nog inget jag rekommenderar vidare!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar