söndag 17 juni 2012

Bärig Sommarcheesecake!

Passion för bakning, javisst det finns ingen tvekan!!! Tänk att få hålla på med detta dagligen och bara testa sig fram till smarriga recept. Mmmmm loving it! Jag finner mycket inspiration hos andra speciellt när det gäller utseende men försöker alltid att göra mina bakverk med liten egen touch och oftast blir det själva receptet som avviker. När jag följer ett recept till punkt och pricka blir det sällan bra, det behöver den lilla extra malla touchen för ett bra resultat! Om jag är hård mot mig själv, ALLTID!! Tror att man måste vara det för att kunna bli bättre och utvecklas. Njut nu av dessa underbara bilder på en Bärig Sommarcheesecake som jag gjorde igår, det kommer garanterat att bli fler av dessa i sommar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar