torsdag 14 juni 2012

Oliver åker på semester!

Imorgon bär det av på äventyr för min lilla skrutt, han ska vara borta från mamma och pappa i tre dagar och två nätter. Fattar inte hur jag ska klara det här men någon gång är alltid första :) Oliver kommer ha det kalasbra det vet jag, han ska ut och resa med morfar! Nu ska jag passa på att ta det lugnt och bara vara, kurera mig medan min stora älskling åker till Stockholm i helgen på bröllop. Tyvärr blir det inget bröllop för mig eftersom jag har blivit sjuk, får helt enkelt bädda ned mig i soffan och njuta av mina 30 säsonger av Rederiet som min älskade bror har fixat till mig. Lovilove gamla serier, och speciellt serier från 90-talet.


Åh kommer längta ihjäl mig efter den här underbara lilla killen!!


Kommer sakna mina killar i helgen, och det är tur att jag vet att dem kommer att ha det bra, det är ju det som är det viktigaste. Älskar er mina prinsar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar