fredag 1 juni 2012

Resultat = Taggad

Hur såg jag egentligen ut förra sommaren, och vad hade jag på mig? Undrar som en flundra :) Vägde ungefär 8-10 kilo mer än vad jag gör nu, Oh my god säger jag bara!! Jag som inte känner mig bekväm nu att visa upp mig i bikini undrar just nu hur jag överhuvudtaget klarade av det förra sommaren, men levde väl på kärleken till mina älsklingar och brydde mig nog inte helt enkelt. Fram till jag provade kläder som jag kunde ha innan graviditeten men inte i vintras, fick mig en stor tankeställare och nu jäklar visar vågen nedåt. Alla dessa pw som jag går minst fem dagar i veckan ihop med min kära vän Sofie har verkligen visat resultat, kroppen börjar äntligen formas och jag kan nu ha en del kläder som jag hade innan graviditeten, sånt sporrar mig. Jag får så mycket energi när jag ser resultat och det gör att jag vill fortsätta. Nu återstår 3 kilo till mitt första mål sedan får vi se om jag kommer i mina gamla jeans eller om det är dags att börja gymma och springa för att få till det där extra som har satt sig på magen. Ni gör det bra alla mammor som kämpar med övervikt, mammipower till er!

Före bild + 8 kilo

Efter bilder, lite mindre men ej i mål :)

2 kommentarer:

  1. tack vad gullig du är älskade vän, det är du med!!! Saknar er och önskar vi va i NY tillsammans igen :) Puss

    SvaraRadera