fredag 15 juni 2012

En glad kille på semester!

God kväll på er alla, har fått statusuppdateringar hur min älskade lilla prins har det i Sundsvall :) Han har det helt underbart, leker och busar med kusin Ida för fullt och bara njuter av att bli bortskämd, det behöver ingen berätta för mig utan det vet jag att han blir :) Han skötte sig exemplariskt på planet och har varit på gott humör hela dagen, inge gnäll alls! Åh älskade lilla unge, gud så jag saknar dig. Inga härliga små fötter som springer runt i huset, ingen som gnäller på mamma, inga härliga skratt, ingen som sjunger eller pratar på som bara den, ni kanske har förstått att jag saknar min lilla prins väldigt väldigt mycket. Känns i alla fall tryggt att jag vet att han har det superduper bra i Sundsvall och saknar nog inte alls sin mamma. Tänkt att man kan ha så mycket kärlek och längtan efter ett barn, det är en obeskrivlig känsla. Love you my little prince!

På Arlandas lekplats för barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar