lördag 16 juni 2012

Chokladtårta med chokladfudge frosting!

Yummi yummi for my tummy!! Nu när jag är ensam hemma och har tid att surfa runt på bloggar och inte har speciellt mycket att tänka på så passar jag på att baka, sån är jag! Sista orden Abbe sa till mig innan han åkte var att jag skulle vila och bli frisk, kanske är det här mitt sätta att bli frisk. Det som är skönt när man bakar är att man inte behöver vara social, ha snygga kläder eller sminka sig,utan man kan bara vara sig själv och vara helt tyst så det är ju egentligen inte så ansträngade :) Så igår passade jag på att göra en smarrig chokladtårta med chokladfudge frosting, yummi!

Första lagret med frosting på....

Och så här blev det färdiga resultatet!

Idag blir det lite lördagsfika!

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag hittade din blogg och undrar om du har receptet på denna chokladtårta? Ser så god ut ☺️

    SvaraRadera