söndag 10 juni 2012

Sommartårta, underbart gott!

Igår var det premiär för årets första jordgubbstårta ovh känner jag mig själv rätt så kommer det bli många fler i sommar! Detta är min först höga tårta och den blev väl ok men inte mer. Nu vill jag bara öva öva öva och spritsa spritsa spritsa!!! :) Fick verkligen mersmak och nu ska det bakas tårtor framöver, gäller att fortsätta med powerwalks så man även kan smaka. Hade jag haft tid igår så hade jag spritsat om tårtan för ett bättre resultat men hann tyvärr inte, men smaken var det i alla fall inge fel på. Gottigottgott för en gottegris som mig!



3 kommentarer:

  1. Ja den såg ju mycket fin ut.
    Nu kan jag förstå att det blir farligt i sommar i norrland.
    Men man är ju inte storbjuden väntar redan.

    Kram
    Far

    SvaraRadera
  2. Jag tror nästan att du har för höga krav på dig själv. Den där tårtan är ju jättefin och ser väldigt god ut. Det kanske är tur att jag inte bor i Gbg för då kanske du fick ha Mias svärmor på fikabesök varje dag. :)Lycka till med företaget och ser fram emot när hemsidan är klar. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack tack!!! Jag är nog ganska självkritisk mot mig själv men i längden är det nog bra...hehe kan bara bli bättre och bättre!

    Låter mysigt med fikabesök Anne-Marie, det hade jag inte haft något emot :) Bästa som finns är när man får besök. Hoppas ni har det bra i Uppsala! Kram kram

    SvaraRadera