måndag 2 april 2012

Visby med the ladies!

Reunion, varför har man det inte oftare?? Det skulle väl kanske tappa sin charm då, eller vad säger ni? Förra helgen bar det i väg till Visby på tjejweekend, lämnade min kära sambo och älskade son hemma för en helg med härliga och goa tjejer. Vilken helg vi hade, det kändes overkligt att vara tillbaka på ön igen efter nästan 5 års frånvaro. Mysigt att få strosa runt på visbysgator och andras in ö luft, måste säga att jag har saknat Visby otroligt mycket. Måste nog ta med mig mina två älsklingar och besöka ön i sommar, fniss måste ju visa lilleman var mamma och pappa träffades :) Tack underbara vänner för en kanon helg, hoppas vi snart ses igen och hittar på massa skoj. Puss på er!
Högskolan!
Här hängde vi hela första året :)
Det blev även ett studiebesök på skolan!
Underbar utsiktsplats som vi besökt OFTA när vi bodde på ön


Fina flickor!
Redo för en kväll på stan!

Ett besök på Friheten innan vi gör Adelsgatan osäker
Besöker Lindas bondgård!
Sötast var grisarna!
Kossa muuuu
Vi hade i alla fall tur med vädret, sol sol sol!!
Gänget samlad, trist med avsked!
Söta Julia var på strålande humör!
Och söta Vincent var också med
Finaste tjejen som jag saknar så!!!


Det var vår helg i bilder, längtar så tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Maaaalin! Var du tvungen att lägga upp de fulaste bilderna du kunde hitta på mig?? haha, kameran lägger väl på 5 kilo va?:)

    Saknar dig med älskade hjärtevän, tänk att vi fann varandra på den där lilla pytteön!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin så, finaste vän :) Hihi ja tänk att vi gjorde det....vilken jäkla tur alltså :) Puss älskade vän!

    SvaraRadera