torsdag 19 april 2012

Dag 3 av 30, I can handle it!

Vem kunde tro att jag skulle överleva tre hela dagar utan mat, för det kändes i princip som jag inte ätit något sen i söndags :) Det visar ett positivt resultat på vågen, så det var värt att äta yoghurt, smoothie och frukt i tre dagar samt träna! Nu lägger jag om kosten och återgår till lite mer GI kost men på helgerna kommer jag att fuska lite för annars blir livet såååå tråkigt:)


Blir nog aldrig less på smoothies med frysta hallon

Idag unnade jag mig en god lunch på Aleks med tjejerna, men jag gick till och från Aleks (en promenad mellan 4-5km) så fick faktiskt in lite träning också men det blev inget gott till kaffet det får vänta tills imorgon! Längtar redan efter morgondagens powerwalk med den nya vagnen!!

Tur att jag har trevligt sällskap på mina promenader!


Nu blir det smarrig köttfärsomelett a la GI och till det serveras avocado och grönsallad. Mumsimums. Ha en mysig kväll allihopa!

För recept, klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar