tisdag 24 april 2012

Efter vår långa promenad imorse så kände jag mig ganska trött, så det blev en till hemmadag för mig och Oliver :) Vi passade på att leka, läsa, sjunga, mysa, städa, baka och sist laga dagens middag! En händelserik dag fast på hemmaplan. Provade även lite nytt i bakverk, smaken är det inge fel på men utseendet blev jag väl sisådär nöjd med:) Har i alla fall lärt mig något till nästa gång, och det ser jag bara som positivt! Hoppas ni kära vänner också har haft en mysig dag precis som vi!


Olivers nya lekplats, under bordet :)

Älskar när våren är här och man kan köpa fina rosor igen!

Dessa fyndade jag till Oliver på Lindex, så himla coola!

Idag var det dags att prova på mormors gamla sockerkaksform

Och se vilken fin sockerkaka det blev

Som blev till dammsugare/punchrulle!

Söta små rosa blev det....

Och så här blev de med choklad på (recept kommer en annan dag) !


Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar