lördag 28 april 2012

Maxi, Tårtdecor, Systembolaget, Backaplan, Storken, och Eriksbergs Sushi!

Vilken dag det har varit idag, fullt fart sedan kl 06:20 imorse :) Handlat inför kvällens grillning, varit en sväng på Tårtdecor och shoppat massa fint till Suger & Treats! Systembolaget och backaplan hann jag även med när jag var ute på fm, besökt Telia och kollat vad dem håller på med!!! Men tydligen är det något fel i deras system och därför har mitt nya simkort inte kommit igång än. Därför min telefon ligger nere idag med :( Efter en fullspäckad fm så bestämde vi oss att köpa Sushi på vårt favorit ställe, kan varmt rekommendera Eriksbergs Sushi.


Medan jag var iväg och fixade så var Oliver och pappa hemma, tydligen hade det varit full fart och pappa Abbe hade inte haft en lugn stund. Vad säger ni, då var det väl ganska jämt fördelat :) Ikväll får vi besök av finaste Mia, Robert och min älskade guddotter Wera-Nicole. Åh vad mysigt vi ska ha tillsammans i helgen. Trevlig helg på er kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar