måndag 23 april 2012

Två kilo lättare, nu kööör vi!

Det är gött när vågen visar två kilo mindre efter en veckas träning, då känns det betydligt lättare att fortsätta i samma spår den här veckan. Känner att motivationen är på topp trots att det är måndag och vädret sisådär. Jag är ju som sagt en person som måste se snabba resultat så det passade utmärkt för mig att börja med kickstart förra veckan, man äter minimalt under två till tre dagar för att sedan återgå till mer normal kost men ändå hälsosamt. Då ser jag snabba resultat och jag blir motiverad att fortsätta.

Gott och nyttigt mellanmål eller att ha i yoghurten, jordgubbar och melon!

Den här veckan utökar vi morgonens powerwalk från 7km till 8km, så imorse blev det en tur&retur till Lilleby. Det blev en powerwalk på exakt 8.15km, oj så skönt det var! Längtar redan tills imorgon :) Status just nu är dag 8 av 30, fortsätter det så här bra borde jag klara av 2kg till innan NY och då blir det lite roligare att shoppa till mig själv! Målet är att komma i mina fina replay jeans jag köpte precis innan jag blev gravid, jag får i alla fall igen jeansen men det är ingen vacker syn och skulle aldrig få för mig att gå runt med dessa valkar som hänger ut :) Målet blir att komma i dessa till sommaren. Nu köööör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar