torsdag 26 april 2012

Dag 10 av 30, det rullar på!

Nu känns det som man kommit in i den nyttiga svängen och fått rutin på det, äntligen!! Hihi och midjemåttet har också minskat, tjohooo! Det är första veckan som typ är värst och sedan rullar det på precis som en helt vanlig vardagsrutin :) Abbe tycker även att jag har blivit lite piggare, och där kan jag nog faktiskt hålla med honom. Det finns mer ork än tidigare, även fast jag orkade mycket innan men nu har jag liksom blivit en superduper mamma som orkar MASSOR!! :)

Det perfekta mellanmålet, avokado med keso


Imorse gav vi oss ut på en powerwalk, det blev en sväng till Lillebygrillen...en sväng på 8.15km :) Bra där, vi får se om vi orkar utöka sträckan nästa vecka! Tanken är ju att jag ska utöka sträckan 1 km varje vecka....det betyder att när jag är inne på sista dagarna innan det bär av till NY så är det 11 km som gäller! Då blir det monsterrundan :) Imorgon får vi sällskap så då är det dags för monsterrundan igen som är 11.8km om jag tar en genväg! Det gäller att ligga i innan helgen börjar. Nu är det dags att ta tag i dagen. Ha det gott min vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar