söndag 15 april 2012

Cupcakekurs

Idag har jag och fina Ewelina varit på Cupcakekurs, oj så skoj det var. Även fast man håller på mycket själv hemma så har jag lärt mig mycket nytt måste jag säga. Ser redan framemot kurs nummer 2!

Innan vi drog iväg på Cupcakekurs så ville jag ju bjuda lilla pappa på lite fika!

Vi började med att skapa en ros

Sedan fick vi fria händer

Massa fint blev det!

Sedan var det dags för spritsteknik!

Och här höll vi till

Me in action (bild lånad av Ewelinas blogg)

Två glada tjejer som var nöjd efter dagens kurs! (Bild också lånad av Ewelina)

Ett av mästerverken!

Och ett till....

Totalt blev det 6 fina cuppisar!

Jag med mina cuppisar!

Glad som bara den!

Fina Ewelina!

En fin cuppis fick min kära sambo prova på när jag kom hem!

Två killar som kommer VÄLDIGT bra överens!

Idolen är nog moffa!

En härlig helg börjar lida mot sitt slut, en helg fylld med massa roligt! Tack pappa/morfar för barnpassning idag, mycket uppskattat....Oliver saknar dig redan!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar