måndag 16 april 2012

En månad kvar, ligger i hårdträning!

Så här känner jag mig just nu!

Målet var att gå ned minst fem kilo innan NY, jag kan bara säga att jag ligger lite efter i min viktnedgång. Men borde i alla fall kunna klara av 3 kilo på en månad :) Så nu kööööör vi! Började dagen så här!

06:15 Kaffe
07:00 Yoghurt med hälsosam musli
08:30 6 km powerwalk
09:30 Magövningar hemma
10:00 Mellanmål frukt och kaffe

Så här är tanken att dagen ska fortsätta:

12:00 Lunch som består av Smoothie med mycket frukt och protein
15:00 Mellanmål frukt
17:00 Om det inte regnar blir det intervallträning med bland annat sprint, annars blir det en sväng på löpbandet på gymmet
18:00 Middag som består av Smoothie

Tanken är att köra hårt i tre-fyra dagar och sedan återgå till vanlig mat, inga kolhydrater under veckan men får unna mig lite gott på helgerna. Annars blir livet rätt surt! Det är tur jag har en tålmodig killen som gärna hänger med mig på morgonpromenad!
Han vet ju att man får belöning när man kommer hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar