måndag 6 februari 2012

Playdate!

Dagarna bara går och jag hinner inte alls med allt jag vill, det är väl så när man är mammaledig :) Vi var ju på playdate förra veckan hos S och L, oj så glad Oliver var att få träffa sin kompis igen efter flera veckors isolering hemma med vattkoppor. De lekte och hade det så mysigt ihop, medan vi mammor hann med en hel del tjejsnack! Det behövdes vill jag lova!!! Hemma hos S så bjöds det på goa pannkakor och smarriga chokladbollar, sedan dagen till ära hade jag bakat cuppisar :) Oliver ratade såklart pannkakor, denna unge alltså. Finns det barn som inte gillar pannkakor??? :) Nedan följer några härliga bilder från vår playdate!
Ask fylld med cupcakes, frågar mig fortfarande varför jag bara köpte en ask och inte fler :)
L's kök var poppis där Oliver gärna lekte.
Finaste L gillade i alla fall pannkakor
Lekte för fulla muggar och vill helst inte vara med på bild :)
In paradise med massa nya och roliga leksaker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar