fredag 17 februari 2012

Friday it is!

Då var det fredag igen, och det innebär veckans absolut bästa dag!! Enligt min åsikt det vill säga :) Fredagar har vi oftas inget speciellt planerat utan vi tar dagen som den kommer, det brukar i och för sig bli en del förberedelser inför fredagsmyset och det brukar vara dagen då vi har tid för att fylla frysen med massa gott!
God morgon!

Idag börjar vi dagen med besök av rörmokaren som ska installera en ny toalett på övervåningen och sedan får vi allt se vad dagen har att erbjuda, lite sugen på att prova lite nya recept eller kanske baka lite bullar. Hade jag frågat Oliver så hade han sagt bullar, han är nämligen inte så intresserad av andra bakverk. Men just nu är det så mycket annat jag vill prova på att göra så vi får se om det blir några bullar idag.

Trevlig fredag på er kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Jag tackar ödmjukast för din fina kommentar på bloggen =) Det är såå kul att se vilka som läser min blogg samtidigt så är det ju kul att titta runt hos er =) NU ska jag traska runt lite hos dig!!
    Syns imorgon =)
    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Hej gummis!

    så otroligt kul Madonna kommer bli!! vi måste boka!

    SvaraRadera