måndag 6 februari 2012

Lördagsmys

I lördags kom moffa på besök och hade med sig gott fikabröd till mig och Oliver, och jättefina blommor till mig :) Älskar verkligen blommor!!! Abbe var ju på friidrott's tävling så det blev aldrig någon fika för honom! Min älskade sambo är så himla duktig, sprang 60m och kulstötning :) Nästa helg ska även jag och Oliver hänga med och titta när pappa tävlar!
Iphone, what a toy!
Morfar gos
Fina blommor fick jag!

Oliver gillar när morfar kommer på besök, för det betyder bus och lek med iphone :) På mammas iphone får man bara titta medan på morfars får man ta på precis ALLT!
Läskande fördrink!
På kvällen bjöds det på middag i goda vänners lag, oj vilken tillställning :) Vilken mat vi fick, och till det så serverades såklart god dryck! Oliver brukar få vara uppe lite längre när vi är borta på middag och det hade han ju inte glömt bort, klockan kvart i elva somnade han :) Vi hade i alla fall sovmorgon dagen efter för Oliver vaknade inte förrän kl halv tio, då hade jag och Abbe redan gått upp. Det tär att vara uppe sent, tack fina S och F för en mysig kväll!
Katten var väkdigt rolig tyckte Oliver
Mumsig gratäng med sallad
Mmmm så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar