tisdag 14 februari 2012

Helgens aktiviteter

Lite dålig uppdatering på bloggen senaste dagarna men det har tyvärr varit fullt upp med annat! Här kommer en liten summering av alla helgens aktiviteter!
Jag började med att inleda helgen med en afterwork med 4 härliga tjejer från mammagruppen! Det blev middag och AW på Incontro, vi kom dit strax innan 17 och jag klev innanför dörren runt 03 :) Vilken trevlig kväll vi hade, tyvärr inga bra bilder som jag kan lägga upp (min mobil saknar blixt och tar därför inga bra bilder) Jag hade även turen på min sida för jag blev aldrig bakis på lördagen så himla skönt, mår man så här bra dagen efter kan jag gå ut oftare!


På lördag fick vi besök av min kära bror, Ida, och pappa. Så då fick man ju ställa upp och baka en smarrig morotskaka Timmarna bara flög iväg och helt plötsligt var det kväll igen. Lördagskvällen spenderades ihop med min kära sambo, det blev en lugn kväll framför tvn!
Bus och lek med morfar/farfar

I söndags så var pappa Abbe med på en tävling i friidrott, hihi han är så duktig så!! Jag och Oliver följde med som stöd när pappa sprang 60m, Oliver tyckte det var väldigt spännande med alla människor och all aktivitet runt omkring.
Hejar fram pappa!
60m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar