tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!

Idag är det Valentine's day, som det så fint kallas på engelska :) När vi bodde utomlands så var alla hjärtans dag en väldigt speciell dag, även i skolan. Där kunde man förbeställa rosor som sedan delades ut i klassrummet, så himla mysigt och spännande att se hur många man fick! Restauranger och alla shopping malls var fulla med dekorationer och fina erbjudanden. Jag tycker vi är lite dåliga på att fira denna dag hemma i Sverige och därför har jag bestämt att i år ska vi göra den till en väldigt speciell dag! Åh me lovilove!!
Vad kan detta bli? ......
Jag älskar dagar när man skämmer bort varandra och unnar sig lite lyx, det gör man alldelse för sällan och därför tycker jag det är extra viktigt att man tar till vara på denna dag. Hemma hos oss är kvällens middags planer i full gång och jag har redan börjat baka till mina älsklingar, älskar att skämma bort mina killar. Passa nu på att skämma bort varandra idag och ge massa kärlek till varandra.

Trevlig alla hjärtans dag på er fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar