fredag 10 februari 2012

AW AW AW AW!!!

Yeaj idag är det dags för AW på stan, det var inte igår jag var ute med mina kära vänner och svängde mina lurviga :) Jag tror bestämt att det var i höstas någon gång, men har ju varit ute på lite annat trevligt så helt isolerad hemma har jag inte varit. Senast vi skulle ut så insjuknade alla utom en, den här gången har vi turen lite mer på vår sida så vi blir i alla fall 4 härliga tjejer som intar AW på Incontro ikväll! Innan dess är det mycket som skall fixas och jag börjar redan känna att timmarna börja springa iväg :) Så dags att göra sig fredagsfin och ge sig på alla måsten, och sedan ser jag framemot en lååååång kväll på Incontro med många härliga skratt, god mat och massa roliga drinkar. Trevlig fredag på er kära vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar