måndag 8 april 2013

Vecka 37+0

Tänk er att jag ändå skulle vara en av dem som går så långt i en tvillinggraviditet, det trodde jag inte när jag blev sjukskriven i vecka 25. Det kanske är just därför våra små krabater fått stanna i magen så pass länge, nu är det bara 3 veckor kvar till beräknat datum. Märker att magen börja sjunka ned nu, den hänger nästan om man jämför med ett kort som är taget för ca 2 veckor sedan. Men inga känningar än men man går ju ändå runt och hoppas lite, twinsen är väldigt efterlängtade nu!! Försöker ändå aktivera mig med diverse saker här hemma så väntan inte blir allt för lång. Det är ganska besvärligt för mig att köra bil nu, och har inte varit ute och kört sedan i fredags. Blir spännande när jag ska iväg och hämta Oliver i eftermiddag, få se om jag får med mig barn och vagn hem :) Ha en underbar dag i solen kära vänner!







1 kommentar: