fredag 9 september 2011

Vad hände?

Den här veckan har gått så himla fort och jag har knappt reflektera att det redan är fredag, yeaj fredag och mys!!! Det har varit aktiviteter varje dag och vi har verkligen haft en vecka i Mallas smak, älskar när det händer saker och vi håller oss aktiverad med massa roliga saker.
Lite kyligt ute och då åkte en tunn mössa på!

Oliver älskar när vi hittar på saker och därför är det otroligt enkelt att ha med honom överallt, man behöver liksom aldrig tänka " nä det kan vi inte göra för det gillar inte Oliver"...ganska skönt faktiskt att ha en liten kille som nästan alltid anpassar sig efter sina föräldrar :)
Blir allt vanligare med märken i ansikte och kropp, utforskar världen för fullt :)

Idag har vi varit och hälsat på mitt jobb, roligt att träffa alla arbetskamrater igen som jag saknar väldigt mycket...jobbet vet jag inte om jag saknar:) Det händer så mycket skoj med Oliver nu och jag skulle inte vilja missa en minut, jag som har sådan ångest att jag ska börja jobba vid årskiftet skulle aldrig klara av att gå tillbaka och jobba nu. Måste säga att 11 månader är en otrolig charmig period och det händer en hel del som jag inte för en minut skulle vilja missa. Så roligt! Det är nog därför jag har MEGA ångest inför morgondagen, Oliver ska sova borta för första gången, usch hemsk tanke att varken jag eller Abbe kommer att vara där när han vaknar på morgonen :( Tur att han kommer att vara i erfarna och extremt goda händer!!!

Nu laddar vi för fredagsmys och en härlig helg med hela familjen samlad :) Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar