måndag 12 september 2011

Kräftis!

Då har vi överlevt årets kräftskiva, måste tillägga att det var en grym kräftskiva vi var på i lördags. Vilken kväll vi hade med många goa och härliga skratt, längtar redan till nästa fest! Det var Olivia och Tobbe i föräldragruppen som stod för kalaset, vilken kräftskiva de hade anordnat! Vädret var även på vår sida och det var riktigt skönt att sitta ute på altanen.
Ready to partyyy!
Dags för kräftskiva...

Fina sånghäften fick vi också

Massa massa kräftor
Hela gänget samlad på bild
 
Kräftis faktiskt

 
Helt i Abbes smak

Oliver har fått uppleva sin första natt från mamma och pappa, hjälp vad jag tyckte det var jobbigt att lämna honom och igår när jag vaknade kändes det såååå tomt i huset. Jag trodde bara att jag skulle tycka att det var skönt men oj så jag saknade vår lilla prins, det var jätteskönt att få sova ut men direkt när jag vaknade saknade jag lilleman som vanligtvis brukar sova mellan oss på morgonkvisten...mysssss! Nu har jag laddat massor av energi och är redo för den långa hösten.
Massa smarrigt godis i ett STORT glas...provsmakade aldrig men det ser väldigt gott ut :)

Lillskruttis hade i alla fall haft det kanon hemma hos kusin Ida och hade skött sig bra, det var underbart att hämta honom igår för han blev så himla glad :) Sedan fick man inte släppa honom på några timmar, man vet ju aldrig vad mamma kan hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar