lördag 17 september 2011

Inte 20 längre....

Bakisskakis hemma hos familjen Olsson/Eriksson idag, och då är det inte jag som är bakis...hehe och inte ett dugg avis. Igår var det partaj på hög nivå för en ganska sliten Abbe idag :)) Men som jag sa till honom imorse, du mår som du förtjänar! Runt 06 imorse hörde jag någon som flummade med nyckeln i låset och in ramlade en ganska förfriskad herre. Eftersom Abbe hade lovat mig att se efter Oliver idag då jag skulle shoppa klart det sista till födelsedagsbarnet så tyckte jag att det var ganska så opassande att komma hem så sent!! Det sista jag sa innan han gick igår, "tänk nu på och inte komma hem så sent" (sent för mig är runt 02) istället blev det ännu senare. Men klockan 09:00 var det bara att ta tag i sig själv och stiga upp, ni får väl fråga honom själv vad han tyckte om att må dåligt och samtidigt ta hand om vår lilla kille.
Blomsterbud fick vi idag, världens finaste pappa skickade blommor till födelsedagsbarnet!

Aktiv Oliver och en kaklad pappa
fluktar movie med pappa

För mig blev det i alla fall en lugn och skön dag på Frölunda torg, det var inte alls mycket folk så jag kunde gå lugnt och titta i alla affärer. Riktigt skönt faktiskt, jag har saknat att få shoppa kläder till mig själv kände jag idag :) Hittade faktiskt lite kläder och tog god tid på mig och provade alla kläder, eftersom jag inte behövde stressa så provade jag sådan jag aldrig annars skulle ta med mig in i provhytten.  Det blev även en tur till Mio där jag shoppade två födelsedagspresenter till Oliver. Den stora dagen börjar närma sig med stormsteg!
Vår lilla älskling, på strålande humör
Så ikväll är det väl sisådär med lördagsmyset, jag har en stor kille som ligger och åmar sig och tycker lite synd om sig själv. Men vi får väl göra det bästa av kvällen och ladda inför morgondagen. Mysilipys på er alla!
Oliver ville gärna smaka på deg, mamma i baksvängen igen!

1 kommentar:

  1. Oliver gillar när du visar vem som bestämer i soffan och vaktar en utslagen hjälte med stil.

    Morfar

    SvaraRadera