lördag 24 september 2011

Mammor på stan!

Igår var det dags för en efterlängtad kväll på stan, en AW på Incontro med goa och glada mammor. För grabbarna blev det en PS3 kväll med Sushi hemma hos Filip och Liam, man behöver ju inte vara på hemmaplan bara för att mamma är ute och svänger sina lurviga :)
 
Glada tjejer!

Partysugna mammor
  
Goa drinkar blev det

Mojitos
Caipirinha
Det blev i alla fall en lyckad kväll med goa tjejer med mycket skratt, gott att dricka, det blev vin, öl och drinkar! Vi stannade nästan hela kvällen på Incontro men avslutade kvällen på en nattklubb, säger bara det, man är inte van vid att hänga på nattklubb längre. Jag är nog mer en Incontro tjej, vilket mysigt ställe! Trevlig personal, goa och glada människor, grymt bra musik och i sin helhet ett mycket mysigt ställe. Fick i alla fall mersmak och längtar redan efter nästa AW på stan :) Självklart blev det nattamat också, ett stopp på Burger King blev det innan 5 glada och lite lättberusade tjejer åkte hem till Torslanda igen. Klockan slog tre när jag låg i sängen, glad och nöjd efter en lyckad kväll.

Äta själv är det som gäller :)
  Oliver bestämde sig för sovmorgon idag och vaknade klockan tjugo i nio, sicken tur för mamma och pappa. Jag som trodde att jag skulle vara bakis idag men icke sa nicke. Varken alkoholsmak i munnen eller huvudvärk, såååå skönt! Mår man så här bra dagen efter så kan jag lätt gå ut oftare :)
Buspojke

Nu blir det lördagsmys med min älskade familj och ikväll blir det tacokväll med film. Trevlig lördag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar