tisdag 14 maj 2013

Ned & Upp

Ned och upp för Låkebergets backe gånger 3 med tvillingvagn gick jag igår, snacka om att det är bra för mina ben och rumpa. Första gången var för att lämna Oliver på dagis, andra gången var för att gå till BVC och tredje gången var för att hämta Oliver. Det känns bra att jag kommer gå ned och upp minst 2 gånger per dag under veckodagarna, det behöver jag efter en graviditet som gjorde att jag inte kunde gå promenader på över 3 månader. Jag fortsätter tyvärr att svulla med massa gott, kan inte göra så mycket annat när man ammar två. Ständigt sug på gottigott, och ibland känner man sig så jäkla dålig som proppar i sig så mycket skit :) Jaja, få väl ta och ändra på det snart, men jag tillhör just nu de där "lucky ones" som går ned trots att jag äter så mycket onyttigt. Två kilo lättare än innan jag blev gravid, och jag kommer till och med i jeans som jag inte kom i innan jag blev gravid. Passar på att njuta för snart eller när jag slutar ammar kommer det att vända och då gäller det att vara i fas med mat och bra träningsrutiner. Känns skönt att sommaren snart är här och längtar till alla härliga powerwalks som jag och tjejerna kommer gå, vår donkey kommer definitivt att få röra sig kring Torslandas alla gator i vår och sommar!

2 kommentarer:

  1. Hejja Malin!

    Jag har också gått ner allt skönt men magen är ju inte så fast direkt:) har också ett ständigt sug på gott, fattar inte jag vill äta sötsaker hela tiden!

    Puss gumman!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt vännen!! Vad duktiga vi är. Nu är det bara magen och de där extra kilona som ska bort. Men med PW och lite mindre onyttigt ska man väl nå sitt mål någon gång. Visst är det svårt att hålla sig från allt gott, jag har sådant sug att det inte går att stå emot. Det måste vara amningen eller vad säger du? Haha får njuta medan man inte går upp i vikt i alla fall. Så avis på dig som ska gå på bootcamp....vill också! Puss finaste

      Radera