söndag 19 maj 2013

Gamla kläder!

Äntligen tog jag tag i mina garderober och kläder på vinden, ut med alla kläder man inte använt på flera år...varför sparar man dessa?? Stort frågetecken faktiskt! Man sparar för att kanske kommer en dag då jag vill ha på mig det, men nu får det vara nog. Med 3 barn i familjen kommer vi att behöva alla utrymmen och då har man inte plats för " i fall att". Jag kommer skänka det till kvinnor och barn i nöd, det är genom en köp och säljsida på facebook, perfekt då vet jag att kläderna kommer till användning och till behövande. Tänk vad skrämmande det är att man har kläder som bara ligger och skräpar medan andra knappt har kläder att ta på sig. Vad lyckligt lottad man är egentligen, man borde uppskatta det man har oftare och kanske inte alltid ta allt för givet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar